Amsterdam - 020 620 05 22
Eindhoven - 040 843 61 54

Personal trainer

Wilt u een betere versie van uzelf worden? Activeclub helpt u daarbij. Met twee prachtige clubs op toplocaties in Amsterdam en Eindhoven, helpen wij u om uw fysieke doelstellingen te behalen. Daarbij is er altijd veel ruimte voor persoonlijke aandacht. Uw personal training is precies gedoseerd: wij bieden u de juiste balans tussen inspanning en ontspanning!

Personal trainer nodig?

Alleen een lidmaatschap van een fitnesscentrum is niet voldoende om uw doelen te behalen. Om echt resultaat te boeken is het belangrijk dat u samen met een personal trainer om de tafel gaat zitten. In een kennismakingsgesprek brengt een personal trainer uw doelstellingen in kaart en maakt aan de hand hiervan een persoonlijk plan. Uiteraard houdt de personal coach altijd rekening met uw medische achtergrond en uw fysieke gesteldheid. Ga aan de slag met gevarieerde oefeningen terwijl een personal trainer u motiveert en corrigeert.

Op het juiste niveau trainen

Om ervoor te zorgen dat u op het juiste niveau traint, zijn er een aantal punten waar we op letten. Uw hartslag wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Bovendien hebben we aandacht voor lenigheid, balans, spierkracht en conditie. Uw lichaamssamenstelling wordt gemeten zodat u weet waar uw personal coach aandacht aan kan geven.

Heeft u klachten? Wij geven u de juiste oefeningen om de kwetsbare structuren te laten herstellen en verstevigen. Een voedingsanalyse geeft u inzicht in de kwaliteit van uw voeding. Op basis hiervan geven wij u adviezen om uw voeding voor u optimaal af te stemmen op uw doelstelling.

Een actiever leven begint vandaag

Wilt u een betere versie van jezelf worden? Stop met uitstelgedrag en ga samen met een personal trainer aan de slag om jouw doelstellingen te bereiken. Zonder planning is er geen structuur in uw plan. Daarom zoekt een personal trainer samen met u naar vaste momenten om te trainen en u te motiveren. Dit zorgt voor structuur en houvast in uw dagelijkse leven. Een personal trainer begeleidt u naar een actiever leven. 

Waar kunnen we u mee helpen?

In een ruim opgezette fitnessruimte traint u met maximaal 8 personen tegelijk, waardoor één van onze personal trainers altijd voor u klaarstaat om u te begeleiden tijdens de training. Al onze trainers en fysiotherapeuten zijn in het bezit van een hbo-diploma en beschikken over de nodige ervaring. Zo kunnen zij u altijd op gepaste wijze te inspireren en te motiveren.

Schakel een personal trainer in!

Wilt u ook begeleiding krijgen van een professionele personal trainer? Breng eens een bezoekje aan één van onze sfeervol ingerichte clubs waar u zich absoluut thuis gaat voelen. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken voor een kennismaking. Wij zien u graag snel!

 

Flexibility & Balance

Gevarieerde training bestaande uit oefeningen gericht op lenigheid van spieren en gewrichten en uitdagende oefeningen om lichaamsbalans te oefenen alsmede de stabiliteit van gewrichten van de benen, wervelkolom en armen. Belangrijk voor een ontspannen, rechte houding die langdurig volgehouden kan worden.
“Yoga” en “Pilates” oefeningen.

Core-training

Functionele oefeningen waarbij met name spieren van de romp worden getraind. Core stabiliteit is met name nodig om krachten van benen naar armen (en andersom) over te brengen en rugklachten te voorkomen. Een stevige rompmusculatuur helpt u ook weer bij een goede houding.

“Queenax” en “Kinesis” oefeningen.

Conditie training

Voornamelijk om de conditie van hart, longen en bloedvaten te trainen. Van rustige tot intensieve training waarbij verhogen en herstellen van de hartslag wordt uitgedaagd. Training op fiets, loopband , crosstrainer, roeiergometer en stairmaster.

Interval training

Oefeningen met eigen lichaam en kleine oefenmaterialen. Het tempo van de oefeningen is hoog en deze dienen binnen bepaalde tijd uitgevoerd te worden. Ook “crossfit” en “HIIT” trainingen vallen hieronder. Skillmill/ skillrun/ airbike/ skiergometer

Kracht ,vorm & spiertonus

Training van spieren op kracht en spierspanning. Specifieke spieren maar ook spiergroepen of spierketens ;“compound” of samengestelde oefeningen waarbij meerdere spiergroepen tegelijk worden getraind.
Voor specifieke spieren worden oefeningen gedaan met Matrix en Technogym apparatuur.

Spieruithoudingsvermogen

Oefeningen met relatief ligt gewicht en veel herhalingen.

Maximaal vermogen

Wilt u echt uw kracht laten toenemen, dan kunnen we uw maximaal vermogen testen en trainen. Ook wel “overload” training genoemd. Supersets met veel variatie in gewicht en aantal herhalingen, waarbij u doet wat u maximaal kunt. Uiteraard binnen alle veiligheidsnormen voor gezond bewegen.

Locaties

Active Club Amsterdam
Keizersgracht 82
1015 CT Amsterdam

020 620 05 22
amsterdam@activeclub.nl

Active Club Eindhoven
Kleine Berg 12
5611 JV Eindhoven

040 843 61 54
eindhoven@activeclub.nl